Another day, another mood..

Sitter i Sundsvall nu..ska ha möte imorrn hela dagen..
Är och hälsar på släktingar i samma veva, så vi bor där..sen hem på tisdag igen..
Trötter o sliten, då det var dimmigt och mörkt att köra..och massa idioter som inte kan blända av sina helljus!


Så snart är det sängen som gäller...måste ha ett par hjärnceller som fungerar som dom ska imorrn, plus att jag faktiskt ska hitta in till stan där jag ska vara innan också...



Fick kramar och pussar av dig idag..kändes ganska bra, men samtidigt konstigt... Pratat en massa också, men inte direkt om nåt väsentligt..
Det gör mig ledsen...
Har dock varken tid eller lust att fundera på det just nu, det tar för mkt energi som jag inte har till övers just nu..den behövs till annat.
Får se om du ringer imorrn som du sagt..
Saknar dig..som jag alltid gör...

//L

 

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0