Nothing but a questionmark...

Jag vet inte vad jag vill säga idag..
Känns lite jobbigt att "alla" verkar vara gravida..inte för att jag prompt vill ha barn NU, men jag skulle vilja ha möjligheten..inte behöva känna att allt är åt hel**te på den fronten..
Det kanske är min biologiska klocka, men jag vill verkligen ha ett samboliv nu..få känna lugnet och kärleken..få känna sig behövd och veta att man har den andre när man själv behöver det..få känna samhörighet..
Och det som stör mig mest är att den enda jag är intresserad av att ha det med är dig...

Vet inte vad jag ska skriva/känna/säga just nu..är bara blankt i skallen på mig..

Saknar dig...

kärlek...



//L

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0