Ibland krävs det så lite..

Satt på jobbet och mådde allmänt kasst..ont i halsen, feber o bihålor som värkte..
Då ringde världens trevligaste skåning från Ystad och lös upp min tillvaro!
En medelålders man som diskuterade vädret, frågade lite om några adresser till folk (som var det han ville) och pratade lite om dialekter osv. Efter ca 10-15min så avslutar han samtalet med att konstatera att jag är en underbart trevlig och proffessionell människa och att mina chefer ska vara glada att dom har en anställd som mig.
Samt önskade mig en riktigt God Jul med massa klappar och ett Gott Nytt År.
 
Sådana saker gör att man får tillbaka tron på mänskligheten.
 
Kanske ska sätta denna på min arbetsplats..? *s*


 
Share |

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken söt skylt. Var har du hittat den?

2010-12-26 @ 19:53:59
Postat av: Lizanne

Oj, jag glömde att länka bilden! =/

Skylten hittar du här:

http://www.hackspetten.nu/?cat_id=25

2010-12-28 @ 13:14:44
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0