I've been up to:

Har haft hela tvåååå dagar ledig nu tisdag & onsdag... skönt, men nu är det dags för jobb enda tills tisdag...
 
Tisdagen:
Handla hundmat och skrutten fick smaka hundgodis av världens snällaste Helena på Tasseborg.
 
 
"Råkade" handla lite på lindex också..blev en axelbandslös klänning, en tunika, två par trosor (som godkändes av älsklingen), ett halsband och en parfym.
Och allt det för under 400kr! Jag är duktig!
 
Blev även en sväng till mataffären för att införskaffa lite gott för helgen plus lite grönt att ha i fönstret.
Och där så "råkade" jag även ramla på en dvd-låda med mordkommisionens alla säsonger för 19,50kr / skiva...
 
Sen så saknades oturligt nog sista skivan så jag var "bara tvungen" att köpa den via www.cdon.com. Och väl inne på siten så låg den under ett "3 dvd för 99kr"-erbjudande så jag passade på att lägga ner säsong 2-5 av Mord i sinnet. Samt en alla hjärtans dag present till älsklingen.
 
Och på kvällen så fick jag besök av världens bästa karl (min, vem annars *s*) så det blev mys i soffan i flera timmar, och sen liten sovmorgon med morgonmys..tihi..love it! Blir gärna bortskämd med sånt vareviga dag...
Onsdag:
Sovmorgonen gjorde fröken trött så att hämta pappsen vid halv tolv för lunch gick åt hel**te... Tur att älsklingen ringde och väckte mig 11.27 så jag hann hyfsat i tid i alla fall. Kom iväg till 12, och så klaaaart så träffade Hugge sin stora kärlek Ayla (med husse) ute som vi inte sett sen oktober och dom ville absolut inte sluta leka. Fick boka en playdate senare på dagen istället.
 
 
När pappsen blivit upplockad så bar det av till AvaGarden för lunch och hämtning av tvättmaskin åt honom (som hans favorit-svärson hjälpte till med att hämta och köra hem) och sen vidare för att leta rätt på en slang åt maskin-jäkeln. Råkade handla lite kläder åt herrn på Jula också, bland annat denna fina tröja:
 
T-shirt med tryck

Sen så kom stressen efter dagen smygandes o resten av dagen spenderades i soffan med migrän. Förutom långprommisen me Ayla o hennes husse då vovvarna fick springa av sig ordentligt i djupsnön jagandes snöbollar. Lovely!

//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0