Saknat massa!!

Varit gräsänka nu i två nätter och sängen har varit sjukt tom, men äntligen så är älsklingen tillbaka och du kan ju gissa om han kommer bli alldeles sönderkramad ikväll! Fick ett samtal tidigare:
 
"När slutar du?"
"Jättesent..klockan tio.."
"Bra, då finns jag hemma hos dig när du kommer hem."
(och hämtar skrutten också så båda mina herrar är hemma och väntar på mig)
 
= Lycklig fröken
 
 
Veckan har varit ganska lam i övrigt. Tog ut arbetstidsförkortning (löve it) i måndags och shoppade lite. Resultat:
 

Och i tisdags mötte jag upp bästa Karro för en eftermiddag av fettisdags-fika och mys-shopping på stan. Resultat:
 
 
Tyvärr så shoppade jag tydligen bort hjärnan också, för jag valde att äta en kebabtallrik till middag utan en tanke på att min magkatarr blivit mycket värre på senaste tiden och hatar sådan mat..
 
 
Så tisdagkvällen spenderades 50% i fosterställning i soffan och 50% på toaletten...Tog mig inte ens ut med vovven, så herrn var jättesnäll och kom förbi med pepsi (för att lugna min mage) & semlor (tanken som räknas, det va ju ändå fettisdag *s*) och gick sen med skrutten.
Skönt att ha hjälp när man är krasslig...karlar är nog rätt bra att ha ändå.. *s*
Sen blev jag nerbäddad under dubbla täcken i soffan och vi hade mys-filmkväll framför "Röd Drake". Sjukt bra film! Edward Norton är som alltid lysande!
 
Onsdagen bestod mest av jobb 13-22 och migrän. Troligen så led kroppen fortfarande sviter ifrån gårdagskvällen.
Men rent allmänt så börjar jag känna hur sjukt slut jag är konstant i kroppen. Hur mycket jag är i behov av att vila upp mig ordentligt. Men jag vill inte behöva vara sjuk...dumma bonussystem...
 
Och imorrn så jobbar jag sent, enda till halv tolv..vill inte vill inte vill inte!!!!!
 
Ser fram emot helgen...

//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0