Ganska nollställd...

Mår varken bra eller dåligt..jobbet är tungt som satan, men det är bra med älsklingen&mig så där blir det jämt..jag har mycket att balansera utgiftsmässigt, men jag har fyndat mycket bra och billiga saker som jag piffat till hemma med så där väger det jämt också..
Som sagt, nuläget är nollställd...


 
Och på jobbet så hjälper det inte till att halva personalen har tagit semester eller är långlediga nu över påsk. Medan jag endast är ledig fredag och måndag...
Bifogar en påskkyckling som min gruppledare höll på att skrämma ihjäl mig med i sitt veckomail.
 
Scary chick!
 
Måste införskaffa hårfärg också, så jag slipper min milslånga grå-liknande utväxt. (Det är förbannelsen med att vara naturligt askblond och färga håret rödbrunt.) 
Måste även inhandla nytt hårvax, men det får bli sen då jag måste gå förbi frisören för att få tag i dem.
Färgningen blir nog på fredag, då Bästa tjejjen hotat med att dra med mig på krogen i helgen. *s*

Den jag kör på är
:
//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0