Jag vill inte...

Jag orkar inte..inte alls..ingenting.. Tror det har mycket att göra med att jag dels har ont i tänderna & är livrädd för att behöva gå till tandläkaren (visserligen om 1,5månad) och dels för att jag har så sjukt mycket utgifter just nu att dom håller på att ruinera mig... Vet fasen inte vad jag ska göra...
 
 
Får inte sova ordentligt nu heller..tror jag stressar upp mig själv pga tandläkaren, vilket gör att jag inte får sova ordentligt, trots att jag faktiskt sover...
Och varit alldeles alena i helgen, vilket inte heller direkt hälpt mitt humör, då herrn har jobbat dubbelt, bott hemma samt saknat bil.
Plus att tandvärken gjort mig sängliggande hela helgen (förutom igår när jag jobbade).
 
Ain't life wonderful..or not..

I'm at a dark place at the moment...
 
//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0