Bättre sent än aldrig...

Jag har blivit sämre och sämre på att blogga samma dag som jag gör saker..
Det hänger nog mycket på total brist på energi...

Alltså, igår så hände detta:

Först blev jag väckt av en medlemsvärvare från Hyresgästföreningen som tyckte jag skulle bli medlem, vilket jag förklarade för honom var ganska onödigt då jag varit det i ca 6år redan.. *s*

Sen bar det av till sjukhustandvården för mitt sista besök där för att bota min tandläkarskräck, vilket har gått förvånansvärt bra. Man fick gradera sin rädsla på 8 olika situationer mellan 1-4p, och från 30p på mitt första besök så hade jag nu 17p istället.
Mycket bra!

Sen blev det en roadtrip med vovven, då snön började falla igår riktigt ordentligt
 och jag ville få en chans att vänja mig vid snöföre.

 

Jag höll bara på att köra av vägen en gång samt körde bilen i sidled en gång! *s*
Vi tog också en sväng förbi mormors gamla hus som vi sålde för 15år sen,
 för att se hur det såg ut.
Nostalgitripp!



Sen så åkte vi till Älsklingen då han var hos Lillebror och jobbade. Men det gick fasen inte att få killarna att stå stilla, så korten blev som de blev! *s*

 

Dagen avslutades sen hos svärföräldrarna på middag,
och jag fick hjälpa svärfar med att fixa datorn.
När vi väl kom hem så kände jag mig sämre och sämre, svällda bihålor och frös som en hund.
Och det har tyvärr inte gett med sig för idag heller...
Jag har inte tid att vara sjuk!!



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0