Dagens projekt: Hämta hem sambon

Då jag blev väckt en timme senare än planerat så blev det en stressig start,
 med en snabb kopp kaffe, tanka och rasta hunden...
Därför såg frukosten ut så här:



Och trippen ner bestod även av ett mellanstopp på DollarStore i Svenstavik där jag gjorde lite strö-shopping.

 

Sen blev det lite småpyssel nere i svärföräldrarnas stuga, bland annat att ta reda på älgtjuren karln skjutit.
Vi fick även en bog med oss som ska lämnas in för rökning, vilket jag fått i uppdrag att fixa...
  

Svärmor hade plockat ris och bundit jättefina kransar att hänga på dörren till jul, så jag passade på att lägga in en beställning redan nu. Superfina!



Hugo trivs som fisken i vattnet därnere, han får springa lös och lukta på en massa intressanta dofter i skogen. Toppenställe det där enligt Hugo, titta bara:

 

På vägen hem åkte vi förbi SkiShop i Åsarna, och älsklingen köpte två par byxor medan jag fyndade underställ ( med jättefina lila sömmar) och ett par supervarma höga ullsockar.
Alldeles toppen inför vintern!



Avslutar dagen hemma i soffan med älsklingen som äntligen är hemma och med denna utsikt från stugan.



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0