Girlie needs for me..?

Vet inte riktigt varför, men någonting jag är riktigt sugen på just nu är att ha råd med att:

* Gå till frisören och klippa/färga/slinga håret!
Då jag just nu går omkring med en 5cm utväxt pga brist på ork och lust (detta trots två lådor färg som står hemma i badrummet och bara väntar på att få bli använda)
Funderar faktiskt på att dra nytta av min egen gråaktiga färg, som andra tydligen kallar ask-blond, och sen lägga rödbruna alternativt ljusblonda slingor i...

 * Fixa naglarna med tippar så jag får någorlunda längd på dom
Men, av tidigare erfarenhet så vet jag att mina egna naglar så sjukt krass kvalité att det inte sitter som det ska och jag kommer därför att få göra om dom ca varannan vecka.. Dyrt!
 
Vet inte riktigt vad som är fel på mig, men jag håller mig även till högklackat..är väldigt pysslig hemma..och har till och med på mig blommigt!
Courtesy of H&M

Måste ha aktiverat nån girlie-gen utan att jag märkt det, för tex blommigt är verkligen inte min grej annars. Men, det funkar. =)
 
På tal om H&M så bara måste dom gilla mig! Fick paket med halva min beställning därifrån, och det täckte nästan hela köksbordet..
Och inga protester ifrån sambon, det måste vara nåt fel..haha..

 
Annars så flyter det mesta på som vanligt, förrutom att stackars vovven har fått blödande urinvägsinfektion. Vi var till veterinären igår (vilket som vanligt var att sitta som på nålar tills man fått slutsumman), och stackarn hade 39,9 grader, vill bara sova och vill inte ens gå längre än gårdsplanen när han går ut...
Mattes lille älskling är riktigt krasslig.. =(

Men, med antibiotika utskrivet och ett återbesök bokat om en vecka så verkar ha han piggnat på sig litegrann. Reagerar på ljud omkring sig, går o hälsar på husse när han kommer innanför dörren och följer efter till uteförrådet för att kolla vad matte har för sig.
En bra början! =)
 
//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0