Schlurgh..ehm..Ursäkta??

  ´
 
Jag vet ärligt talat inte vad som har varit problemet idag, men jag har inte kunnat prata som folk på jobbet.
Det har varit som om jag skulle haft jättesvälld tunga, ungefär som om den skulle vara ny-piercad (och jag är inte ens piercad där!).
Har sluddrat så det är ett rent under att kunderna har kunnat förstå ett ord av vad jag sagt...
 
Just nu jobbar jag halvtid, och kommer göra det iaf fram till sista oktober.
Det känns hyfsat okej, men helst skulle jag nog bara jobba 75%.
Men men, det får gå..det finns inget alternativ...
 
 
Tog min svägerskas syster (som är en av stans största bloggare) på orden igår och tog vara på den lilla tid jag fick med älsklingen. Det blev en lång varm dusch tillsammans.
Ingenting är så upplyftande som att bara vara nära den du tycker mest om, det gjorde min kväll!
 
 
//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0