Sammanfattning för December..

Eftersom jag var väldigt dålig på uppdatering under senare delen av December
så kommer här en kort sammanfattning:

Julavslutning med Bilkåren

Vi åkte bandvagn och åt julgröt & skinkstut med hans avdelning inom bilkåren.
Älsklingen var glad när han fick köra bandvagnen på terrängbana
 och ha snöbollskrig med barnen! *s*

Julafton

Efter att ha trotsat kylan och varit förbi Lövsta på tomtehoppning, så fikade vi först hos pappa och sen hos svärföräldrarna. Sen blev det middag på varsitt håll,
jag med min Pappa & Gudmor och han med föräldrar & bror.
Och kvällen avslutades med julklappsöppning på tumanhand hemma i lugn och ro.
Alldeles lagom Julafton!

Nyårsafton hos Jenny & Niklas

Vi firade in det nya året tillsammans med Jenny& Niklas samt deras lille Oliver.
Massa god mat, dricka, sällskapsspel och fyrverkerier!


Plus att jag & Olle passade på att leka lite emellanåt.. *s*



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh va stilig Hugo är då minsann! Ser ut att ha haft en mysig jul och nyår oxå! Längesen man sprang på er ut nu. Kan iofs bero på att jag inte gått ut så mkt på senaste tiden eftersom jag är däckad i nån form av influensa blandat med skov... tack för den liksom...

2011-01-08 @ 18:30:16
URL: http://uglybird.blogg.se/
Postat av: Lena

Hehe, smittar vi av oss på varann kanske..? Det e lika illa här, kroppen signalerar att nåt är fel..

Vi får ta en skov-promenad! ;)

2011-01-09 @ 19:36:12
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0