Serier SKA ses i följd!

Då jag har, dels pga mina arbetstider och dels pga mitt extremt dåliga tålamod, väldigt svårt för att se ett avsnitt/vecka som "normalt folk" när det kommer till TV-serier så har det resulterat i att min dvd-hylla har ett skapligt förråd av dvd-boxar.
För tillfället så går jag igenom Dark Angel med Jessica Alba.
Jag har kommit fram till en teori...beroende på könspreferens så blir alltid (eller iaf oftast)
 en serie eller film bättre om det finns något att vila ögonen på i rollistan.

Här är Dark Angel's bidrag:

                               
Michael Weatherly     William Gregory Lee    Jensen Ackles    

Den roligaste överraskningen är dock charmtrollet Joshua i säsong två,
som ska föreställa en genmanipulerad människohund.
Killen är snygg utan smink!! *s*

 
Joshua            Kevin Durand



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0