Toothache...

Aj aj aaaaj... =/ Har en skadad visdomstand som, med jämna mellanrum, håller på att ta livet av mig. Den började igår eftermiddag och i tid med att jag slutade vid halv tio så var jag mer död än levande...

Älsklingen kom och hämtade mig, och när vi kommit hem så bäddades jag ner medan han tog Hugge på promenad & gav han mat. Jag däckade efter en halvtimmes snurrande och sov sen som en stock.
Jag har en bra karl jag!

Jag borde ringt akut till tandläkaren idag, men har "botat mig själv" med antibakteriell-munskölj, värktabletter och vila. Så nu är det bara att hålla tumme att det håller i sig...wish me luck!

Ikväll var vi på visning på ett bostadsrätts-radhus i Brunflo, på öppen visning av Svensk Fastighetsförmedling.
Men, trots att det var en ganska bra grundstadard på lägenheten så är priset för högt dena gång.


Har diskat, dammsugit och bakat kladdkaka ikväll medan herrn var på möte, och imorrn är det dags för jobb till och med tisdag. Ge mig styrka...


//L



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0