40+ är det nya 14...

Man kan tydligen bete sig ordentligt som en kärlekskrank högstadieelev även efter 40-strecket, det är korrespondensen mellan Agneta Sjödin, 43 och hennes nya pojkvän den fd BigBrother-deltagaren Peter Svensson, 32 ett levande bevis på.



Dom träffades iofs via Facebook, men måste man bara för det tapetsera varandras profilloggar med sånt här..? 

Peter till Agneta:

Tack för att du vågat utforska världen och mött livet min älskling. Tack för att du fortsatt framåt med öppet hjärta, öppna sinnen och öppna ögon. Om jag hade vetat att det var hit jag var på väg, hade jag skyndat för att lära mig allt det jag uppenbarligen behövt lära mig för att möta dig. Jag älskar att det är så! Jag känner tacksamhet och nyfikenhet inför allt som är å kommer att bli vi. Come what may, jag älskar dig ?

Agneta kommenterar:
Älskade! Dina ord hittar som alltid vägen rakt in i mitt hjärta. Du berör allt som är jag och jag tar tacksamt emot allt som är du. allt underbart, vackert och speciellt som är du. Du är min läromästare i att vara här och nu :) Jag är din! Jag älskar dig! ?

Agneta till Peter
:
Min älskade! Vilken tacksamhet jag känner över att få vara din kvinna. Allt det vackra du så villkorslöst ger, berör mig på alla plan. Du fångar upp mig i alla sinnesstämningar och leder mig varsamt till – det som är vi här och nu – varenda gång. Jag har funnit en stor kärlek och en läromästare i dig. I dig och i det som är vi, har funnit det jag så länge sökt! Älskar dig! Din.


P
eter kommenterar:
tillsammans älskling så tar vi oss dit vi ska, tillsammans som ett vi och var å en för sig på vår personliga resa i vår egna utveckling. i nuet och i livet. Du är kvinna att älska, en vän att förlita sig på och en människa att beundra och inspireras av. En dag i taget, ett liv i sänder! längtar till sen love! Kyss å TACK

Allvarligt
?!? Kom igen, har ni aldrig hört talas om nåt som heter privatliv??
Jag menar, visst kan man sms'a eller maila sånt här till varann.
Men lägga det offentligt så där, särskilt som offentliga personer, känns bara fel...
Nån fler som lurar på att det kan vara ett PR-trick..?



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0