Extraknäck - veterinär

Vaknade iförmiddags av att en av grannarna ringde på då hennes hund blivit dålig under natten och behövde råd...
Jag kände igenom hunden, och det enda jag märkte var att hon var spänd & öm i magen..
Men, efter en promenad och 3st "nummer två", så verkar hon nu lite bättre. Så vi får hoppas att det bara var magknip eller dyl...
Det finns inget värre än när djuren blir sjuka, och inte kan kommunicera vad som gör ont. 
Som ägare blir man orolig, men har man inte djur själv (eller har haft) så går det inte att förstå.
Min voffs är min bäbis!

  



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Thilda

Fina bilder. och bra extraknäck.

2011-05-03 @ 12:35:35
URL: http://veterinar-tumba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0