Jag är lite besviken...

...på att dom begränsar sändningarna till bara ett avsnitt om dagen på BigBrother.. Har för mig att dom sände en 2-3st per dygn förra omgången, och kul är det inte så att jag tänker betala för skiten!
Men men, då hinner jag med och se reprisen varje dag efter jobbet, alltid något.

Mina favoriter innan jag knappt mer än sett dom är:
Niklas Frantassiev från Stockholm. Foto: Daniel Ohlsson/TV4 22-åriga Jessica Karlén bor i Lund. Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Peter Orrmyr är husets goa göteborgare. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Niklas                                 Jessica                             Peter

Från Umeå kommer den resliga snickaren Simon. Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Vanessa är här för att ta huset med storm. Och publiken. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Simon                           Vanessa

Men, sånt brukar kunna ändras snabbt när det gäller BB och första intryck.. *s*



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0