Lugn och ro..

Så där, kvällen lider mot sitt slut...
Vi har haft tvättstugan...garvat ihjäl oss åt Betnér...kvällsfikat... Alldeles lagom för en Söndag!
Nu ligger herrn o sover på sin sida soffan, vovven har slocknat på sin bädd och jag läser bloggar och kikar Familjen Annorlunda (i väntan på Big Brother)...sen är det Tack & Godnatt! =)

Familjen Annorlunda

Usch, i kvällens avsnitt är familjen Ilmrud på Ullared med 7st ungar, varav 4st är 4år och yngre.. Vilken mardröm! =/

Familjen Norrström i Märsta


Familjen Ilmrud i Motala


Familjen Göransson-Stenman i Dingle

Snacka om att programmet funkar som ett "extra" preventivmedel! *s*



 
Share |

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Håller verkligen med dig om att programmet är ett bra preventivmedel - skulle vara skräckscenario för mig att ha så många barn!



SV: Jo, jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när hennes ögon hela tiden faller ihop. Funderar ibland om det bara är något sorts tics eller om hon verkligen är trött ...

2011-02-22 @ 16:22:23
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0