Who's that girl..

Hela kroppen bara värker idag pga lederna, och eftersom jag ska jobba ikväll så blir det en lugn dag i soffan...
Ligger och kikar på Who's that girl? med Madonna från 1987, som jag älskade när jag var mindre.

Nikki Finn har suttit i fängelse i fyra år för ett mord hon inte begått, mordet på sin pojkvän,
en småtjuv som hade bevis på att en pampen Simon Worthington tog emot mutor.
När hon benådas är hon fast besluten att bevisa sin oskuld.
Worthington skickar sin blivande svärson Louden Trott för att skjutsa Nikki till busstationen.
Nikki Finn tänker inte lämna New York utan tänker sätta dit Worthington.

  



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj det där är ju verkligen en barndomsfilm..längesen jag såg den nu =)

2011-02-26 @ 18:48:26
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0