Det vägrar ge med sig..

Jag börjar starkt fundera på om jag har en analkande bihåleinflammation...
Runtom och bakom ögonen är alldeles svullet...jag har konstanta feberkänningar...är helt slut efter att bara ha gjort även småsaker, typ diska eller gått kortprommenad med Hugo...är snuvig utan att kunna snyta mig...
Och framförallt, det vägrar ge med sig efter över 2 veckor..
 
Hittade en lista på symptom, och let's face it, det låter inte lovande.. =/
 
 
Måste nog ringa doktorn imorrn, varesig jag vill eller inte..



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Haha tack snälla!



Men vad trist! Bihålleinflammation kan ju vara så himla långdragen :( Hoppas du kryar på dig!

2011-03-15 @ 09:27:59
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad roligt att jag hittade din blogg! :D Det var länge sen! Pluggar du fortfarande?

Krya på dig vännen!

Kram

2011-03-15 @ 10:24:35
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0