Helgens förfarande...

Oj vad jag och älsklingen har hängt i helgen! =)
Igår så började dagen med att han fixade frukost åt mig, rostade mackor..kokade ägg..och självklart kaffe..
Han har träffat mig när jag inte fått kaffe på morgonen, and let's just say it ain't pretty!! *s*
Sen tog vi en vända på stan, det blev lite ströshopping plus en tårtfika då han fyller år imorgon...vilket vi appropå ingenting konstaterade var första fikan på stan för oss nånsin på 4år!
Han fick även nytt armband till sin älskade klocka samt ett krigsspel till PS2'an han tjatat läääänge om..
Jag är en snäller flickvän jag! =)

På kvällen var vi bjudna till svärföräldrarna på middag, vilket blev grillat för första gången i år.
Sen avslutades kvällen med mys hemma i soffan och Resident Evil 4: Afterlife, vilket tyvärr var den sämsta i serien...



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0