Jag hade tänkt...

..att kliva upp i tid idag för att hinna iväg och handla lite innan jobbet..men, så blev det inte..
Somnade inte förrän vid halv fem imorse (som jag gjort de senaste nätterna, don't ask me why..),
 så jag var tvungen att hinna få nån sömn innan jobbet idag.. =/
Harklar och kraxar som en kråka och ser ut som att jag deltar i The Walking Dead..



Vete fasen hur det här ska gå..
Men, har proppat mig med Cochilana och alvedon så vi får se..det håller så länge det håller..
Kikade lite på Indiska's hemsida, och blev lite kär... Något ni gillar??



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Nejmen, nu får du ju ta och bli frisk! Och så illa kan det ju inte vara att du ser ut som dom i the walking dead, bra serie för övrigt.



Massa fint från Indiska!

2011-03-11 @ 18:52:24
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0