My baby's back!!

Äntligen ska jag få hämta min telefon, som varit hos telefondoktorn, och känner att det är dags att piffa till den lite..
Svart är så trist, så jag hittade dessa på cdon..vilken tycker ni att jag ska välja..? =)
Capdase Alumor Metal Case Sony Ericsson X10i - Purple - Hemelektronik Capdase Silicone Case 2 Xpose Sony Ericsson X10i - Blue - Hemelektronik Capdase Silicone Case 2 Xpose Sony Ericsson X10i - Red - Hemelektronik
Capdase Silicone Case 2 Xpose Sony Ericsson X10i - Black - Hemelektronik Capdase Silicone Case 2 Xpose Sony Ericsson X10i - White - Hemelektronik Capdase Polimor Bold Case Sony Ericsson X10i - Cool Blue - Hemelektronik
Jag tror att jag lutar åt den lila, den är mest jag..



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åre var hur bra som helst, superfint väder och allt :) Tack!

2011-03-22 @ 13:44:56
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0