Projekt: Kontrakt

Så där, nu har jag suttit på jobbet och snickrat ihop kontrakt och inventarielista för min andrahandsuthyrning.
Så, imorrn bär det först iväg till fastighetsägaren och få underskrift på Samtycke till andrahandsuthyrning.
Sen till jobbet, då det är min kollega som ska hyra den så vi kan skriva under så allt sånt är klart.
Det var egentligen meningen att jag skulle varit ledig tors-fre (vilket var mina enda arbetsdagar denna veckan förrutom idag),
men då jag fortfarande inte fått något svar på min ledighetsansökan från schemaavdelningen så vet jag fortfarande inte om den gick igenom.. Crap, crap, o crap igen.. =/
 
 
Sambon & svågern ska flytta de möbler vi ska ha med oss på fredagkväll och sen ska vi städa ur lägenheten på lördagen.
Det är iaf planen hittills, får se om den håller...


 
Share |

Kommentarer
Postat av: Sara

Men duuu det här känns ju inget vidare, flytta? Men men men... för hur länge då? snyftar. Vem ska frallan nu morra på? =)

2011-03-23 @ 16:13:45
URL: http://uglybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0