Time to get serious...

En nackdel med att vara sjuk är att jag inte har ork att göra nånting fysiskt vilket gör att man mest hamnar i soffan framför tvn...
Och under de senaste dagarna har jag inte ens orkat med några kraftiga ljud eller hög bakgrundsmusik, så det har blivit dokumentärer.
Då jag har en förkärlek till andra världskriget och tycker det är väldigt intressant,
så blev det två gamla favoriter jag definitivt rekommenderar!

                           
 Auschwitz: The Nazis & the final solution         Hitler: Förintelsen                 



 
Share |

Kommentarer
Postat av: malin

Hur går det för sjuklingen? Blir du någe bättre?!

Meen fyy, plugga och jobba halvtid, lite trist lr? Visst skulle du plugga heltid? eller är jag ute och cyklar nu...?

Jadu, jag tog ju å flytta till Bräcke jag och här kan jag säga dig att det inte finns ett enda jävla jobb. Börjar bli en aning l e s s ! !

Jobbar lite helger och ibland någon veckodag på OKQ8 i Gällö men annars är det dött...

Ska plugga till Naturkunskap B nu och hoppas jag kommer in på en utbildning jag tänkt söka. Annars vette fan vad jag gör, klättrar på väggarna!

Men annars är det bara bra om jobbproblemet kunde ta å lösa sig.. :)

Krya på sig nu!

Kramar

2011-03-10 @ 10:18:10
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0