Tji fick jag...

Tyckte jag mådde så mkt bättre i torsdags, men tji fick jag...i fredags var jag lika illa som i början av veckan, om inte sämre.. Fick Cochilana utskrivet av doktorn samt sjukskriven till idag, då jag kaxigt nog trodde jag skulle vara frisk tills imorrn..
Men tji igen! Har spenderat nästan hela dagen i sängen sovandes, med endast pauser för medicin, mat och vatten...



Halsen är ett enda stort sår, dundersvällda bihålor, hostar som en galning och noll energi...
Fattar inte vad jag ska göra då jag redan går på maxdos alvedon och hostmedicin, käkar konstant halstabletter,
dricker massa vatten och försöker drick mycket varmt också..
Snälla, nån som har nåt bra tips???



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Haha vad spännande och jag har en dubbelgångare! Vill jag väldigt gärna se.



Vad tråkigt att du är sjuk :( Har tyvärr inga bra tips alls. Krya på dig!

2011-03-07 @ 20:05:41
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0