Sommar = ledvärk & pollenallergi...

Jag älskar värme och solsken, men tillsammans med det underbara så kommer även annan skit...
Dels så är jag sen några år tillbaka gravt pollenallergisk, så jag nyser och hostar slem
 ungefär från och med Maj till och med September..mysigt..



Och sen så blir även min reumatism konstigt nog sämre på sommaren,
så de senaste två dagarna har jag varit mer eller mindre sängliggandes..
Alla led-fästen värker och det ilar som när man har väldigt, väldigt hög feber i dom..
dvs knän, höfter, axlar, armbågar, handleder och fotleder..men även rygg och nacke..
Så, just nu är jag ett enda stort vårdpaket...och i form som en 95-årig kärring.. =/

 
Leder som blir inflammerade vid Ledgångsreumatism

Men men, har försökt förgäves försökt få tag i min doktor hela veckan, och han skulle ringt mig idag egentligen..men icke.. Så, jag får börja min "sommarmedicinering" på egen hand, så förhoppningsvis är jag i form mot mitten av nästa vecka..
Wish me luck..



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är fruktansvärt orättvist att du blir sämre på sommaren hävdar jag.. =/ Att du inte får tag i läkaren är ju som vanligt med det där stället. Jag har ju dock berättat för folk där vad jag tycker och tänker om att läkarna aldrig ringer upp (jag har en väldigt stark misstanke om att meddelandet att läkaren skall ringa aldrig ens når till läkaren, så i vissa fall är det inte dennes fel utan nån som "glömt" att meddela eller antecknat det med sin osynlighetspenna på sitt osynlighetspapper)

2011-06-12 @ 16:07:52
URL: http://uglybird.se
Postat av: Sara

Det är fruktansvärt orättvist att du blir sämre på sommaren hävdar jag.. =/ Att du inte får tag i läkaren är ju som vanligt med det där stället. Jag har ju dock berättat för folk där vad jag tycker och tänker om att läkarna aldrig ringer upp (jag har en väldigt stark misstanke om att meddelandet att läkaren skall ringa aldrig ens når till läkaren, så i vissa fall är det inte dennes fel utan nån som "glömt" att meddela eller antecknat det med sin osynlighetspenna på sitt osynlighetspapper)

2011-06-12 @ 16:08:27
URL: http://uglybird.se
Postat av: Micke Skribent

klicka på mitt namn så kommer ni till en ny blogg som tar upp moderna sjukdomar och spannmålet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0