Upp o ner, ner o upp...

Du gör mig så förvirrad..Jag vet aldrig var jag har dig, trots att när vi är tillsammans så finns det inget bättre.
Det varierar från dag till dag och jag vet aldrig vad som händer med oss...
Hatar att behöva ha en ostabil tillvaro och det vet du om...

Sen har vi henne..och hennes lögner..och illvilja gentemot mig som hon gång på gång kommer undan med för att du bara låter henne hållas. Har aldrig stött på en människa som tycker så illa om mig och så gärna vill bli av med mig...
Detta trots att det enda jag gjort henne är att finnas i ditt liv...

Vad har hon hittat på om mig som varit total lögn...
* Att jag har smutskastat henne på fyllan (och skyller allt på B)
* Att jag har orsakat att du inte blir tilldelad jobbpass (och förnekar all kontakt med den enda källan som fanns)
* Att jag har hoppat på henne o slängt saker i ansiktet på henne om oss o hånat henne (trots att vi aldrig ens sågs, utan det bara var hon som såg och tjuvlyssnade på mig)

Och nu..
* Att jag har orsakat och är glad för att du ska skriva över djuren på henne (och skyller på V)

Hur jävla länge ska hon komma undan med detta? När ska mitt välmående komma före hennes?
Är jättenervös på vad du ska svara på frågorna jag bett dig fundera på gällande mig...
Det skrämmer skiten ur mig...

Hjälp...rädda mig...gör mitt liv lyckligt som bara du kan...Älskar dig...
//L



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0