It's so unfair...what are you gonna do about it..?

Jag förtjänar inte att behöva stå ut med en människa vars enda mål är att få bort mig ur ditt liv...

Jag förtjänar inte att få lögner om skit jag ska ha gjort/sagt kastade på mig gång efter gång...

Jag förtjänar inte att hela tiden behöva stå ut med hennes konstanta samtal/sms till dig dygnet runt, bara för att hon inte klarar av att inte konstant ha din fullständiga uppmärksamhet...

Jag förtjänar inte att behöva komma i andra hand efter en egoistisk mytoman som utnyttjar dig så ofta hon kommer åt..

Jag förtjänar inte att aldrig få ha dig på min sida, trots att jag aldrig varit annat än ärlig mot dig...

Jag förtjänar inte att aldrig få känna mig trygg med dig...

Jag förtjänar inte att aldrig kunna ha rutiner och "tid för oss" då hon hela tiden kräver din uppmärksamhet...

Jag förtjänar inte att få skit för att jag blir arg när hon inte vill inse att du inte är hennes längre...
Jag förtjänar inte att få skit för att jag blir arg när du inte kan ta sanningen...
Jag förtjänar inte att få skit för att jag blir arg när du aldrig ställer dig på min sida...

Du måste välja...

Du måste skaffa dig en ryggrad och säga ifrån och ta avstånd från henne...
Du måste börja prioritera ett liv tillsammans med mig, om det är det du vill ha...
Du måste förstå att ett lyckat förhållande kräver tid & engagemang, även från din sida...
Du måste sätta vår verkligehet först, du finnas där för min skull och jag finnas där för din skull...

Annars finns det ingen chans för oss...



//L



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0