TUNG dag...

Första dagen tillbaka på jobbet efter 3veckors frånvaro, iofs bara 50% men kändes som 300%...
Som vanligt när det gäller mig så kommer inte en sak i taget, det kommer tre! Men jag antar att jag borde vant mig vid det...
Fått höra att jag "sitter kvar i gammalt beteende" vilket, om möjligt, gjorde att allt kändes 100 resor värre än det gjorde innan. Och att jag måste släppa mitt kontrollbehov, trots att personen i fråga gång på gång på gång visar att han inte kan hantera det..
Hur F*N gör man det???

Har spenderat dagen i flyttlådor och packat ihop gamla saker sen uppväxten. Det är helt sjukt vad saker man samlar på sig under så många år, men ganska kul att se. Dock var jag inte alls upplagd för detta just idag.

Kommit hem o fikat o kikar 2½män...borde nog egentligen sova, men är alldeles för pigg. Jävla jobbtider...
Dock så möttes jag av världens gladaste hårboll i dörren som var helt överlycklig att hans älskade mamma äntligen kommit hem, det är så hjärtat smälter vissa gånger...
Svansen viftades så snabbt att det bara blev ett grått moln bakom rumpan, hur söt får man vara...
You light up my life...



//L

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0