Newbie..

Oj oj oj..första inlägget..vad ska man skriva..jag är nästan nervös..

Usch, valde kanske inte direkt bästa tiden på dygnet för att börja skriva..klockan är 4 på morgonen, har precis kommit hem efter jobbet och "landat"..med en varm kanelbulle o en kopp O'boy. LOVE it!
Haft VM i folk med dåligt lokalsinne idag..helt galet..vem F*N vet inte att om man ska kör upp på en motorväg (särskilt i en storstad som Sthlm) så har man den dels i norrgående eller södergående riktning!?!
Höll på att bli helt galen, fram för gratis GPS till folket! *s* Det hade gjort mitt jobb sååå mycket lättare..

Vad skulle man göra utan alla superbra kollegor, jag skulle bli helt galen..
Idag blir det extra tack till:
Moa - Som hämtade sin mobilladdare på lunchen så min stackare slapp dö
Andreas - Som lyckades (som 5e person som försökt) att få upp mitt älskade pärlfärgade nagellack

 

Favorit vardagsfärg



Nee, kanske dags o släpa täcket till soffan o slumra till framför True Blood..
Supertack till Blondinbella som tipsade om en bra sida på nätet att kika tv-serier på!
http://blondinbella.se/true-blood/

Night night..
//L

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0