Påskhelgen i sammanfattning

FREDAG

Promenad uppe vid Kungsgården med Sara&Simon och Frans.

Efter en lååång väntan så blev det mest Frans som sprang på snön,
då Sluggo upptäckte att han var aningen för tung för skaren.




Sen blev det pedikyr, klippning och badande hos morfar, trots vissa
fyrfota killars protester.


              Före                             Under tiden                             Efter

Och kvällen spenderades på jobb på varsitt ställe.

LÖRDAG

Påskmiddag med Karl & Hund hos Pappsen, middag av honom och tårta av mig.



Efteråt blev det jobb för mig 17-22, och sen jobb för Herrn 21-03 samt utgång med Lina&Louise för mig.
Började känna mig riktigt krasslig så kvällen avrundades redan vid ett-tiden.

SÖNDAG

Hade filmdag med älsklingen "Män som hatar kvinnor", och sen jobb 18-22 för mig och 21-03 för Herrn.



MÅNDAG

Då vi båda hade en ledig dag, så beslöt Älsklingen att vi skulle vara produktiva. Så vi åkte till Pappsen och flyttade hans uteförråd som vi dragit på sen december. Sen bjöd Pappsen oss på middag som tack för hjälpen, och när vi väl kom hem så däckade vi båda i soffan.
Han framför "Alexander" och jag snarkandes i sängen då förkylningen & febern kom smygande redan igårkväll...

IDAG

Vaknade halvdöd med ett enda sår till hals och feber, så det blev en halvdag på jobbet då det inte gick att prata/skriva/tänka samtidigt...sen har kvällen spenderats i sängen och soffan halvsovandes...

Glad Påsk!!

//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0