Current update..

Jag har inte haft tid eller ork att slita tag i datorn på 1½ vecka nu..iofs så har jag varit borta på kurs i 3 dagar utan datorn och jobbat resterande dagar, men ändå..
Det här är vad som hänt:


Måndag
Styrelsemöte och budgetmöte med klubbstyrelsen på jobbet. Det var meningen att vi skulle åka bort och ha det i lugn och ro, men pga diverse ledigheter och privata angelägenheter så blev det Folkets Hus och intag av jultallrik där.




Onsdag-Fredag
Då bar det av till Kramfors på facklig utbildning, Facket & Politiken.
Och jag fick kliva upp klockan fem!! =/
Det var folk från oss, Eniro, Ams, Kubal, SJ, mm.
Vi bodde på Hola Folkhögskola mellan Sollefteå och Kramfors, och det blev tre dagar med intressanta diskussioner och trevligt umgänge.
Kurs är grejjer det! =)

 
Lördag
Då bar det iväg till Jamtlis Julmarknad med svärmor. Massa mysigt, och inte väldigt kallt.

   
 
Sen blev det jobb under eftermiddag-kväll..mindre spännande.. =/


I övrigt så har det inte hänt så mycket..mest bara jobb o en massa smågrejjer att ta hand om hemma..



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Jag skulle velat gått på julmarknaden. Den på Jamtli är så mysig.

2010-12-09 @ 01:36:54
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0