Ibland är världen alldeles för liten! *s*

Snacka om sammanträffande (eller kanske stalkervarning)
för min bästa Frida och Linda Rosing-Thelenius!
Stalker isf från Lindas håll. *s*

Satt o slösurfade hennes blogg tidigare ikväll på jobbet, och trots att jag redan visste om att Linda&Peter och Frida&Jimmy båda åkt till Maldiverna på smekmånad, så blev det väldigt mycket tydligare när jag såg Lindas bilder.
Det var nästan samma bilder, bara med olika personer på!
Hur kul som helst!! =)

Kolla får ni se: http://lindathelenius.se/brollopsresan/



Sen så blev det ju inte bättre av att hon tidigare knatat in på samma restaurang i Åre som F&J satt och åt middag på, när hon var däruppe och spelade in "Den rätte för Rosing". 
Stackars bästa Fridan som aldrig får vara ifred, fixa besöksförbud kanske..? *s*

Nåt som nästan är ännu mer skrattretande är att den Linda slutligen valde, då 19åriga Hugo Rosas, gick från en 35årig Linda till den hälften så gamla bloggerskan Paulina Paow Danielsson! Den unge herrn har numera ett "offentligt" fjortis-förhållande med stormiga gräl, musikvideor, nakenbilder, osv. som skulle få oss vanliga döda att skämmas ögonen ur oss..
Grattis Hugo!



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Fridan

Haha, trodde att jag hade berättat för dig om Lindas bröllopsresa... Vi åkte nämligen samma flyg hem ifrån Maldiverna! Under två veckor hörde vi inga andra svenskar än oss själva men när vi kom till flygplatsen så vem är det man hör om inte Linda Rosing! Haha. Så himla komiskt! Dessutom stod vi framför dom i kön till passkontrollen i Doha där vi mellanlandade och sen på eftermiddagen när vi skulle vidare så stod vi bredvid dem igen. Jag fick en bra blick av hennes bröst alldeles bredvid mig :) Men det börjar bli creepy, när ska vi ses nästa gång....?

2010-12-18 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0