Bull-mamma..?

Idag har jag kikat recept på jobbet, skrivit ned dom och skrivit shoppinglista inför torsdagens storhandling.
Låter lurt att jag kommer få börja extraknäcka som hemmafru (eller iaf på mina lediga timmar) och börja baka & laga mat för fulla muggar.
Måste börja tighta cash och då lät det som en bra idé, plus att jag måste ju kunna förse min man med mat & bröd. Så köksväggen hemma ser ut så här:
 
Har dessutom verkat komma ur min lilla depp-period så smått, i alla fall tillfälligt, trots att ingenting egentligen är löst.
Kanske har det nåt att göra med att jag haft älsklingen hos mig bra precis hela veckan.
Älskar att vakna med dig, det finns inget som gör mig gladare.



//L

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0