Helgen i sammandrag...

Fredag
Jobbade 1420-2300
Hann inte med så mkt mer, och herrn jobbade till 0300..

Lördag
Kände att jag behövde införskaffa en dammsugare, då den förra dog helt när jag skulle dammsuga bilen innan jag sålde den..i MAJ 2009!
Sen blev det en sväng ut till Hissmo för att kolla så herrn jobbade som han skulle och inte bara fikade.
Han var duktig så!
Och tydligen så anses det passé att fortfarande ha julsaker framme, så julgran, dukar, gardiner och tomtar rök.
Kvällen spenderades med bästa tjejjen och älsklingen
Och vi sysslade med: 
                                                  

 
Sen mys i soffan med film med täcke o mat från Max...
 
Söndag
Fick vakna i herrns famn då han varit jättegullig och beordrat sovmorgon för att kunna ha mysmorgon och tid för bara oss två
Sen blev det en slödag i soffan då min rygg inte alls ville vara med. Tydligen så blir madrasser hårdare av att stå direkt på golvet istället för på ben och det gör allt annat än underverk för mina leder... Låter som att det blir en tur till Ikea för att investera i bland annat sängben.
 
Sen så valde Tv4 att sabotera min kväll och ställa in fjärde GSI filmen och istället visa en gammal skräpig Wallander-film...
 
Men jag räddade kvällen genom att dra igång "Sex & the city"-filmen, och herrn höll sig duktigt vaken genom hela filmen.
Jag är stolt!
Han är min alldeles egna Mr Big.

 //L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0