Min mage och jag är inte inne på samma bana...

Hmm, vete fasen varför men av nån anledning går min magkatarr bärsärkargång och har gjort så så fort jag äter mat på jobbet de senaste två veckorna. Vet inte om det är stress-relaterat för allt jag äter kan ju fasen inte va dåligt.. Bara krampar och morrar så fort jag fått nåt i magen, och det är bara när jag är på jobbet..
 
 
Får bara dåliga vibbar på jobbet också, mycket tjat om en massa småsaker som egentligen inte borde betyda nåt iomed att man genom det gör sitt jobb ordentligt. Men icke det, för då får man dåliga siffror! Det gör mig grymt irriterad, så dagen har spenderats som ett vandrande åskmoln...
 
 
Som tur är så har dagen varit bra för min lille skrutt som fått vara med sin morfar och gått långpromenad, lekt och nu ligger o snusar i sin säng.
Det är skönt att kunna lämna bort honom på dagspassning och slippa känna sig "skyldig" för att man lämnar honom ensam för att kunna åka på jobbet.
 
 
Kvällen avslutades iaf med en promenad med bästa tjejjen o vovven längs vattnet med lite välbehövligt tjejsnack och efter samtal med herrn så är jag tydligen ihop numera. *ler*

♥ Det finns bara en av mig och det är jag ♥
Det finns bara en av dig och det är du
♥ Det finns bara två av oss och det är vi. ♥


//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0