Tröööööööööööööööööööööööööööööööött...

Idag är en seg dag..jobbat sen i torsdags och har imorrn kvar..sovit minimalt..Det resulterar i en seg fröken.
Och igår kväll hjälpte inte..
Kom hem strax efter elva och då var både herrn & hund hemma, då han hade hämtat skrutten åt mig. Snäll han är min karl ibland.
Fick då min valentines-present i förskott, eftersom vi båda skulle jobba idag.
 
Visst var det fint *ler*
 
Själv var jag tråkig och gav första säsongen av en av hans favoritserier "Navy CIS", men han gillar den iaf så alltid något. För övrigt så blev det en beställning kläder åt honom igårkväll också, han som aldrig shoppar nåt själv. Vi får se vad som passar...
 
Sen blev det åka bil en stund med bästa tjejjen som behövde prata...och när jag väl kom hem så gick larmet på svärföräldrarnas hus så vi fick åka dit..och sen var inte jag trött längre.. Så, en timmes gluttande på mordkommisionen senare kom jag äntligen i säng.
Och imorse gick larmet igen..sen ringde ena svågern o väckte oss en timme senare..o en timme senare skulle herrn upp och iväg o jobba...
Jag var hyfsat trött när jag vaknade för att kliva upp och gå o jobba!
 
 
Som tur är så har jag kollegor som kan hålla en hyfsat vid humör ändå, så det har gått ganska okej trots förutsättningarna. Nu är älsklingen i Sveg och sover för att sen köra hem med last inatt, och jag har hämtat vovven och ska bänka mig i soffan under täcket och försöka somna in där...
Godnatt!
//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0