Wedding-time!

Weee, vi ska gå på bröllop! Den 3e juli är numera bokad för fröken Helenas bröllop, älsklingen är informerad om att han förväntas infinna sig i kostym och jag har dubbelkollat att det inte är min jobbhelg. Hoppas på myspyshumör och toppenväder.
Nu är det bara kvar o fundera ut vad man ska köpa och framförallt vad sjutton man ska ha på mig!
 
 
Och www.cdon.com har varit snälla nog att leverera mitt paket idag, så det ska hämtas ut ikväll efter jag har slutat jobbet. Dock tror jag knappast att älsklingen har nån större lust att kika på varken Mord i sinnet eller Mordkommisionen (vad munter inställning det låter som att jag har *s*) så det får nog vänta.
Är bara glad att hans present hann komma innan söndagen, samt att han hinner prova sina kläder medan man kan byta dom om det inte skulle funka med storlekarna. Kvällen blir nog bara mys i soffan framför tvn och bara njuta av varandras sällskap, ska bara hämta vovven hos "morfar" innan. 



//L

 



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0