Slott..? Koja..? Tält..???

Har fortfarande jätteproblem med att hitta nåt som passar mig (mfl) bostadsmässigt..
 
Vi vill ha:
etage..uteplats..(plats för) diskmaskin...(plats för) tvättmaskin..mycket förvaring..
 
Och inte till hutlöst pris/månadsavgift..eller i ett område man inte kan gå ut med hunden mitt i natten..
Hur svårt ska det vara?!?
 
Har dessutom länge funderat på väggdekorationer man klistrar fast själv, och hittade idag på jobbet denna sida.
Emmans väggdekorationer
Helt galet fina saker, men finast var nog ändå träden och framförallt denna:
 
Art  n037
 
Jag vill hem och pyssla nu!!

Då jag vill kunna byta ut vårt extremt fula badrumsskåp mot en platt spegel, så måste annan förvaring inskaffas. 
Hittade ett lämpligt skåp till badrumet på Ikea (trots att herrn insisterar på att det är onödigt då vi ändå letar ny bostad *s*).
SALTSKÄR Väggskåp                   LILLÅNGEN Tvättställsunderskåp med 2 dörrar
 
Men passade väldigt bra gjorde det, och för ynka 399kr så kan det kanske vara värt det... Och isf så skulle denna kommod passa vääääldigt bra till.
Och det är ju flyttbara saker, så det handlar nog mest om övertalning.. *s* Av herrn alltså!
 
Men, så klart så kan det ju inte bara finnas ett alternativ, Rusta hade sina i form av:
SPEGELSKÅP 55 CM LJUS EK                         VÄGGSKÅP 30 CM LJUS EK
 
Och då måste man ju piffa upp badrummet i övrigt också! (J-A älskling, det måste man *s*)
 
BADRUMSSET TEXT         NORESUND SpegelTRANBY Spegel
 
So many options..So little room..

Och tyvärr så börjar man titta så hittar man ju en massa annat som man kan piffa till hemmet med. Det är kanske därför det står X antal kartonger ute i förrådet med "piff" som inte tilltalar fröken längre...
         
Courtesy of Jysk

Och så fick jag överraskning idag gällande min semester. På jobbet fick vi välja antingen block 1 eller block 2.
 

Block 1: 28/6-25/7

Block 2: 26/7-22/8


Och trots 2 bröllop och en långweekend planerad till (mitt) Vitvattnet, så valde jag att ta 3 veckor i block 2.
Men tji fick jag! Jag var en av dom som inte kommer få den perioden utan måste således ta 5/7-25/7...
Men men, får hoppas på go-väder då istället!

 

 

//L


 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0