Dagens tips...

Ja, jag vet att det är en fjortismössa, men jäklar vad skön den är att ha på sig!
Bad 10 Hairday SEK 69, Rut m.fl. - NELLY.COM 
Grym passform och sitter verkligen kvar på huvudet (trots enorma mängder hår under), vilket nästan ingen av mina andra mössor gör som kostar X antal hundralappar.
Suverän färg också, ett bra alternativ till svart, och loggan i grå-beige vilket gör den inte framträdande.

Ha den "bakvänd" med loggan i nacken, om den stör dig, så ser den ut som vilken toppluva som helst! =)


Även om jag nu inte är gammal än, så har jag fortfarande väldigt torr hud särskilt under vintern.
Provade för skojs skull Dove's Pro-Age Body Cream Oil, och den var helt suverän!
Den är väldigt fet när man applicerar den, men den gör huden mjuk som en barnrumpa.
Lovely!



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0