Bror duktig...

Så där ja, ibland är man produktiv! =)
Trodde igårkväll att jag var på väg att bli sjuk, då jag jag satt fullt påklädd inne på jobbet
(där det fyi alltid är tokvarmt) och frös som en hund medan ansiktet kändes som om det stod i lågor...



Men, det verkar gett med sig som tur är.
Hittills idag har jag hunnit med:

  • Gått långpromenad me Hugge
  • Skottat & hackat is på garageuppfarten & trädgårdsgången
  • Tagit en låååång dusch
  • Tvättat & hängt två maskiner tvätt

   

Nu hänger jag i soffan o ska göra lite uppgifter som behövs göras...
Och så kommer bästa Linan förbi o ska surra lite.. =)
Och herrn befinner sig på hemvärnsövning och leker krig i skogen...
Allt är lugnt och skönt...En bra lördag!



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0