Påskhelgen i sammandrag...

Eftersom vi på nåt konstigt sätt lyckades vara lediga samtidigt under heeeela påsken,
 så passade vi på att utnyttja det fina vädret till max! =)

Långfredag



 

Åkte till svågerns jobb där herrn bytte däck & tvättade fälgar medan jag hängde med svågerns styvson,
 och sen blev det take-away från Sammurai.
Friterad kyckling med sötsur sås till herrn och Lax&Räk Sushi till mig. Yumyum!!

Påskafton

 

Jag påtade i trädgården och rensade rabatter, krattade gräsmattan & byggde staket
(för att Hugge ska kunna vara ute lös) medan herrn tvättade bilarna &moppen.
Sedan bar det iväg till pappsen på påskmiddag, o påsktårta som jag slängt ihop på förmiddagen.

Påskdagen / Annandagen
Fortsatte i samma stil som innan, jag planterade och rensade rabatter
 medan herrn städade ur alla 3 bilarna.

Ibland är det skönt o bara vara..Love it!! =)



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0