ZzZzZzZz...

Jag tror inte att jag har haft en så här aktiv dag på läääänge...
Blev röja med isen ute igen, och ändå är det mer än hälften kvar..två timmar räckte tydligen inte till.. =/
Sen blev det middag, tortillas, och efter det så möblerade jag i ordning i gillestugan,
så våra möbler gick in och dom som stått där (typ täckta i hundhår) förbereddes för att flyttas ut...
Insåg ganska snart att furumöbler är sjukt tunga, särskilt för en person!!
Men det gick med lite vilja, och sen blev det dammsugning av gamla sofforna och hela undervåningen..



Men, nu får det vara nog!!
Om jag inte ska ta ner tvätten o slänga i en maskin till.. *s*
Kroppen börjar dock säga ifrån, den e helt slut..blir hundprommenad o filmkväll i soffan,
där jag troligen kommer att däcka ganska snart...



Och så tar vi nya tag imorrn istället! =)
Auf Wiedersehen!



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0