Sammanställning...

Är det bara jag som är beroende av att fynda, och därför försöker hålla koll på alla webshopar's uppdateringar och så..?
I längden är det så jäkla bökigt, så nu har jag börjar gjort en sammanställning i Excel på vad jag faktiskt är intresserad av från respektive ställe och lagt dem i olika flikar. Ja, jag har ett litet kontrollbehov! *s*
Men det blev bra...och superenkelt att hålla koll på!
Nu är det bara att fylla på med diverse saker från deras "Nyheter" istället för att beta igenom allt varje gång!



Imorrn är det dags för jobb också, för första gången på 1½vecka (jäkla flunsa!) så det är bara att hålla tummarna för att min röst ska hålla. Måste iväg och handla lite innan, så det börjar bli dags för sängen..
Night night..



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0