Sickness update...

Feber..nedåtgående och nästan borta..
Hosta..fortfarande så fort jag rör på mig, men hålls i schack med hostmedicin..
Snuva..ansiktet känns bara litegrann som om jag fått stryk, inte som en boxboll som tidigare..

Blir hemma idag med, men sen får det f*n vara nog! *s* Nu kan jag det här..
Är det bara jag som blir stressad av att bara vara hemma när man är så där halv-frisk..??

Det känns just nu som om jag drunknar i alla måsten och har svårt att se vilket håll som är uppåt. Det är så jäkla mycket som ska ordnas och fixas och planeras att jag blir yr i bollen bara jag tänker på det...



Ska försöka styra upp lite saker ikväll och samtidigt diskutera dem med min andra hälft, det kan vara ganska skönt att få perspektiv på ens egna tankar och idéer från nån annans synvinkel.



Just nu är mellanmål'ar jag med en skål tärnad kiwi och kikar Den unga överklassen på Kanal5play.



 
Share |

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Tur att det går åt rätt håll i alla fall, men förstår att det är irriterande att ligga hemma när du har massor att göra - skulle jag också bli snurrig av =/ Hoppas du blir riktigt pigg och kry under helgen och kan ta tag i allt med ny energi sedan! =)

2011-03-04 @ 23:00:27
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0