Skit-jäkla-helvetes-skräp!!!! >=I

Min telefon är död!!! Den låg snällt på laddning vid min dator, och sen så gick det simsalabim inte längre att ladda min lilla älskling..den reagerade inte på nåt! Provade att byta laddare, men med samma resultat..



Så, nu måste jag ha min gamla telefon (som visserligen funkar) men shit vad ovant det är utan touchscreen..
Och vad liten skärmen är! (jag har annars en fullstor Ericsson Xperia X10)
Måste lalla in på Phonehouse o surra lite med Bjarne o se om vi kan fixa det utan att blåsa den.. =/
Håll tummarna!!!



 
Share |

Kommentarer
Postat av: Prebenemma

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-10-26 @ 12:17:58
URL: http://prebenemma.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0