Lazy sundays...

Och idag gäller det verkligen i dubbel bemärkelse!
Slen bara strålar från klarblå himmel och termometern ligger runt 20-strecket...
I'm Lovin'it!

Då mina leder fortfarande jävlas så har det hittills blivit en lugn dag i soffan,
 framför MTV's The City weekend, vilket är nästan lika bra som The Hills. =)
Och är det någon som kan täcka upp för Speidi så är det über-bitchen Olivia Palermo!
Visst har tjejjen stil och kan sin sak, men måste man bete sig så där för det??



Men, nu har jag iaf tagit mig i kragen och pallrat mig ut på terassen...
Tubtop & jeansshorts får duga att sola i, för än är det inte tillräckligt varmt för bikini! *s*
Och bara för det så kommer så klart slöjmolnen och döljer min älskade sol..crap crap crap...

Fick ett mail från Nelly att dom fyllt på sin rea, så jag kikade igenom den medan jag tittade på tv.
Det blev mest smycken och skor som föll mig i smaken, men det duger finfint det.


You like..?



 
Share |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0