Slut som artist...

Fy f*n vad trött jag är nu!!
Har haft full rulle heeela dagen idag, varav mycket bestod av att vi fått vara vovve-vakter åt svärföräldrarnas hundar sen i torsdags...
  • 7 maskiner tvätt är tvättat och hängt..

  • Bakat dubbelsats kolakakor och saffransbiscotti's..

  • Stekt dubbelsats pannkakor..

  • Gått långpromenad med en hund, och sen spenderat 45min att tokjaga den andre tillsammans med min skrutt... Han är tydligen tämligen rymningsbenägen!! =/ Så han satte iväg som ett skott, med mig älgandes efter och Hugge efter som ett plåster...det som räddade mig var att Hugge var suverän som vallhund och hjälpte mig att hålla koll på rymlingen även om jag var 20m efter.. Men fy f*n vad min astma var åt helsike när vi väl kom hem, jag fick leda smitarn hem i min Buff då jag mitt smartskaft sprang iväg utan koppel..
Så kvällen avslutades med en långdusch (då jag formligen badade i svett efter språngmarschen)
och nu degar jag o Sluggen i soffan...lovely.. =)

 
           Killarna hänger i gäng...                                              Och äter i gäng...


       Pannkaka...                  Biscotti...                   Kolakakor...


 
Share |

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha åh nej, en rymningsbenägen vovve! Inte okej! Får mig dock osökt att tänka på när hugge jagde älg här på frösön ;) Här har vi ju numera björn på ön vilket jag tycker är riktigt läskigt =( Frallan hälsar, han sitter på balkongen och håller koll på vad som händer i kvarteret!

2011-06-12 @ 16:04:05
URL: http://uglybird.se
Postat av: annica

Hej!

Vad roligt att det är fler från Jämtland som bloggar!

Vad brukar du skriva om?



Många kramar Annica

http://awannabe.blogg.se



:)

2011-09-15 @ 20:28:35
URL: http://awannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0